De Club

Welkom bij de Eenpersoonsmotorclub. Helaas is er een ledenstop. Maar gelukkig, er is hoop voor u: er is een wachtlijst. En er is een lijst van geïnteresseerden voor als u het naadje van de kous wilt weten. En vast nog wel wat lijstjes. Kijk gerust eens rond en laat een berichtje achter, als u dat wilt.

Dankbetuiging
Eerst een kort dankwoord aan de trouwe Yamaha TDM850 die de club zoveel vrolijke kilometers heeft bezorgd. In een kleurstelling die duidde op vastberadenheid en doorzettingsvermogen. Van mei 1999 tot aan juli 2015 stond hij klaar. Na 95000 kilometer is de TDM overgedragen aan een nieuwe eigenaar.
Tweede dankbetuiging is er aan de R1200GS die met plastic koffers en diverse windschermpjes ons daar heeft gebracht waar we wilden. En die er voor zorgde dat onze reislust groeide tot de aanschaf van een R1200GSAdventure.
Derde dankbetuiging is er aan de R1200GSA uit 2013 waarmee we naar Georgië en rond Groot-Brittanië zijn gereden.
Vierde dankbetuiging is er aan René, die de motor uit onze 2019-R1200GSA heeft omgewisseld voor een exemplaar dat hopelijk niet vastloopt.

Onze doelstelling
Doelstelling van de club is het bevorderen van het welzijn van de leden, het bestuur en de raad van wijzen. Dit willen wij, pluralis majestatis, bereiken door het rijden van motor.

Profiel
Regel 1 = Binnen de club is iedereen gelijk. Denk daar maar eens over na.
Regel 2 = De club zorgt voor haar leden zoals alleen de club dat kan doen. Met raad en daad en bezinning. Alle besluiten worden unaniem genomen en / of verworpen.
Regel 3 = De club zet op onregelmatige tijden routes uit die tijdens het rijden kunnen veranderen in lengte en richting. Commentaar is welkom doch zinloos want praten en luisteren tegelijk, dat kan niet.
Regel 4 = Wat betreft het ledental: er is een bijzonder strenge ballotage waarbij uiteraard het wettelijk aan een ieder vrij staat om te solliciteren. Er is geen positieve discriminatie ten aanzien van ras, sekse of geaardheid. Want dat is ook discriminatie.

O ja. Er is geen enkele restrictie wat betreft sponsoring. Elk bedrag is welkom. Over eventuele tegenprestatie kan helaas niet worden gecorrespondeerd. Maar daar staat tegenover dat wij geen vragen stellen. Wij accepteren in stilte. Bankrekening nummer NL 97 ABNA 0593.1852.42

Contactgegevens info@eenpersoonsmotorclub.nl
Voor reacties, opmerkingen en donaties staan wij open. Probeer het maar eens (vooral dat doneren, dus).